Tyxo.bg counter Качване на мускулна маса
Пикап, ефективни запознанства, флирт и свалки (Pick-up Project форум)
Януари 22, 2018, 23:50:25 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:

 
„Каквото и да можеш да направиш или си мечтаеш, че можеш да направиш, заеми се с него. Смелостта крие в себе си гениалност, сила и магия“ - Йохан Волфганг фон Гьоте

Екипът на pickup-project организира уоркшопи през месеците януари и февруари 2018г.

Искаш ли да имаш успех с жените? Попълни формата на сайта и се запиши сега!



 
   Начало    Правила на форума Търси Вход Регистрация  
Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Качване на мускулна маса  (Прочетена 1164 пъти)
Barc
PuP Форум Зарибен
*

Репутация: +3/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 34


Профил
« -: Август 30, 2017, 04:52:59 »

Чел съм различни мнения по темата. Понеже съм качил 10на кила над нормата и от една година не съм спортувал нищо искам да ви питам тези които блъскат по-сериозно - как по-лесно се качва мускулна маса? Като вече имаш килограми макар и мазнини или е по-добре да се свалят първо мазнините?
Активен
This Love
PuP Player
PuP Форум Новак
*******

Репутация: +3/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6



Профил
« Отговор #1 -: Август 30, 2017, 10:43:34 »

Чел съм различни мнения по темата. Понеже съм качил 10на кила над нормата и от една година не съм спортувал нищо искам да ви питам тези които блъскат по-сериозно - как по-лесно се качва мускулна маса? Като вече имаш килограми макар и мазнини или е по-добре да се свалят първо мазнините?

Излишните мазнини не помагат за нищо, само пречат. За да ти се даде точен отговор, трябва да е по-ясно какви са ти целите. Да качваш мускули, да свалиш излишните мазнини, да постигнеш определена визия или друго?
Активен
rekojeht
PuP Форум Шампион
******

Репутация: +437/-451
Неактивен Неактивен

Публикации: 1041



Профил
« Отговор #2 -: Август 30, 2017, 18:50:29 »

Излишните мазнини не помагат за нищо, само пречат.
Да, то затова ги имаме, за украса, понеже не помагат с нищо.

Просто намали калориите, които приемаш за деня (понеже вече имаш излишни мазнини, те ще ти играят роля в калорийния излишък за деня), и прави комплексни упражнения (демек упражнения които включват няколко групи мускули - лежанка, набирания, раменна преса, roll-ове, и т.н.), като вдигаш тежко - 6-12 репетиции, примерно по 3 сета на упражнение.
Активен

Deconstructing game and PUA frauds - https://www.youtube.com/watch?v=sNttiuddy6E

If you seek to aid everyone that suffers in the galaxy, you will only weaken yourself… and weaken them. It is the internal struggles, when fought and won on their own, that yield the strongest rewards. You stole that struggle from them, cheapened it. If you care for others, then dispense with pity and sacrifice and recognize the value in letting them fight their own battles. And when they triumph, they will be even stronger for the victory.

To truly understand something you must have the whole contrast, not adherance to a single idea.

It is such a quiet thing to fall. But far more terrible is to admit it.

To best one in combat...that is one thing...To defeat them without striking a blow, that is my hope.
Barc
PuP Форум Зарибен
*

Репутация: +3/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 34


Профил
« Отговор #3 -: Август 31, 2017, 00:37:10 »

Ами целите са ми да кача мускули колкото мога, да сваля малко кг, и да постигна добра визия накрая като резултат. Кофтито е че с кардиото имам малък проблем щото съм със скъсани връзки но мисле че ще мога да правя все някакви обиколки. Мисля че за качване на мускул най-добре е 6 повторения 4 серии. Може би два пъти в седмицата всяка група. Просто се чудех дали първо няколко месеца да свалям килограми или направо да вдигам. Понеже изхождам от логиката, че щом съм качил кг освен мазнини съм качил и някакви мускули все пак. А така ще имам повече сила за тежко. Но не знам дали логиката ми е вярна. Чел съм обратни мнения от специалисти.
Другото, което ме притеснява е, че съм на Синтром за разреждане на кръвта порадо лошо оросяване в крака и не знам дали няма да навредя на сърдечната система. Доктора каза че съм Ок но аз все още го мисля.
Активен
rekojeht
PuP Форум Шампион
******

Репутация: +437/-451
Неактивен Неактивен

Публикации: 1041



Профил
« Отговор #4 -: Август 31, 2017, 01:06:52 »

Просто се чудех дали първо няколко месеца да свалям килограми или направо да вдигам.

Другото, което ме притеснява е, че съм на Синтром за разреждане на кръвта порадо лошо оросяване в крака и не знам дали няма да навредя на сърдечната система. Доктора каза че съм Ок но аз все още го мисля.
Не. Мазнините ще се стопят от силовите тренировки и чистото хранене. Нямаш нужда от кардио, стига да не гониш преса.

Че то като ти е резредена кръвта не би ли следвало да се движи по-лесно из тялото? Свободното движение на кръвта е добре при тренировки (това не е специалистко мнение, просто размишлявам). Само не се изсилвай с килограмите, които вдигаш, че да не ти падне кръвното (поради лесното движение на кръвта) и да припаднеш в залата. Но и това да стане, най-много някой да си навре пръстите в устата ти, и после да ти дадат да пиеш вода със захар.
Активен

Deconstructing game and PUA frauds - https://www.youtube.com/watch?v=sNttiuddy6E

If you seek to aid everyone that suffers in the galaxy, you will only weaken yourself… and weaken them. It is the internal struggles, when fought and won on their own, that yield the strongest rewards. You stole that struggle from them, cheapened it. If you care for others, then dispense with pity and sacrifice and recognize the value in letting them fight their own battles. And when they triumph, they will be even stronger for the victory.

To truly understand something you must have the whole contrast, not adherance to a single idea.

It is such a quiet thing to fall. But far more terrible is to admit it.

To best one in combat...that is one thing...To defeat them without striking a blow, that is my hope.
This Love
PuP Player
PuP Форум Новак
*******

Репутация: +3/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 6



Профил
« Отговор #5 -: Август 31, 2017, 10:04:45 »

Излишните мазнини не помагат за нищо, само пречат.
Да, то затова ги имаме, за украса, понеже не помагат с нищо.
Щом не са за украса, за какво помагат?
....................
Ако не си твърде затлъстял, че да е опасно за здравето ти, не е нужно първо да сваляш. Възможно е да качиш мускули и да свалиш мазнини едновременно. Това можеш да постигнеш и без никакво кардио. Нужен ти е баланс в храненето и тренировките. Не прави компромиси и експерименти със здравето си, особено щом имаш травма. Най-добре се обърни към специалист, който да ти направи тренировъчна програма, съобразена със състоянието ти и хранителен режим.
Активен
TurbotoBrat
PuP Форум Зарибен
*

Репутация: +1/-4
Неактивен Неактивен

Публикации: 51



Профил
« Отговор #6 -: Декември 15, 2017, 15:54:54 »

Ядеш в лек калориен дефицит и тренираш яко, така ще сваляш мазнини без да си прецакаш метаболизма и даже може да качиш още мскули. Ако намалиш калориите твърде много метаболизма ще се забави и после ще изглеждаш като скинитата
Активен
Adolfus Magnus
PuP Форум Ученик
**

Репутация: +11/-20
Неактивен Неактивен

Публикации: 145


Профил
« Отговор #7 -: Декември 15, 2017, 17:00:54 »

Може и да си се храниш както досега, но като почнеш да тренираш ще сваляш сланинки, макар и по-бавно, но и ще качваш мускулна маса.

След тренировка протеииновия синтез в мускулите се засилва за определено време. Според изследванията след 48-я час след тренировката протеиновия синтез в мускулите се връща към нормалното. Ако се тренира по сплит системата, имаме два дни на растеж,а през останалите пет дни мускула не расте. Това при натурално трениращите. Културностите приемат допълнително хормони и явно при тях мускулния растеж трае по-дълго време. Отделно те тренират по сплит системата за да не им се налага да прекарват по цял ден във фитнеса, както би било ако правят тренировка за цяло тяло.
Активен
TurbotoBrat
PuP Форум Зарибен
*

Репутация: +1/-4
Неактивен Неактивен

Публикации: 51



Профил
« Отговор #8 -: Декември 15, 2017, 18:04:17 »

Отделно че при тези които взимат сок възстановяването е много по-бързо, не случайно не е добра идея човек да се учи от фитнес списания както се е правило преди години. Най-дория варянт са 3 тренировки на седмица, така че да няма дни в които тялото е в "застой". Аз лично съм фен на трениране на цялото тяло, по едно упражнение на мускул но 3 пъти в седмицата така си максимизирам хипертрофията, докато като се прави сплит и направиш понедленик гърди и не ги тренираш до другия понеделник от четвъртък до неделя са загубени дни.
Активен
ins
PuP Hero
PuP Форум Шампион
*
*

Репутация: +438/-63
Неактивен Неактивен

Публикации: 1750


Профил
« Отговор #9 -: Декември 17, 2017, 10:14:24 »

https://www.aworkoutroutine.com/

Прочети го този човек. Без булшит стрейт то дъ поинт. Общо взето няма как да направиш и двете. С храната идват и мускулите и мазнините. Аз бих препоръчал само да се тренира. Може да ми видиш темичката по-надолу за примерен сплит. Но като цяло - качване на мускулна маса става с повечко храна и стабилно трениране с примерния сплит например, за да може да се захранят тези мускули с хранителни вещества след като ги разбиеш от тренирането. След като придобиеш желаната маса, може да отделиш време за стопяване мазнините и мускулна маса, за да придобиеш желаните процент мазнини с намаляне на калориите.

Но не препоръчвам обратния път - първо да чистиш, че после пак да качваш, че после пак да чистиш. Почни да тренираш и да се храниш правилно, изгради силовата и мускулната база, пък после се изчисти.
Активен
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines