Tyxo.bg counter Мисля да смяням кенефа
Пикап, ефективни запознанства, флирт и свалки (Pick-up Project форум)
Февруари 19, 2019, 14:01:24 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:


"Вие няма да израснете, ако не се опитате да направите нещо извън това, което вече умеете до съвършенство." - Ралф Емерсън

Екипът на pickup-project организира уоркшопи през януари и февруари 2019г.

Научи се на ефективна комуникация с жените! Не се колебай! Запиши се сега!

 
   Начало    Правила на форума Търси Вход Регистрация  
Страници: 1 2 [3]
  Изпечатай  
Автор Тема: Мисля да смяням кенефа  (Прочетена 2895 пъти)
Baby_951
PuP Masterpiece
PuP Форум Сенсей
*

Репутация: +102/-92
Неактивен Неактивен

Публикации: 449



Профил WWW
« Отговор #30 -: Февруари 05, 2019, 21:20:35 »

Не си падам по коли като бмв или мечок . Струва ми се че вече се продава марката на тези коли . Фен съм на по обикновените VW/Audi /Toyota - Ако щях да си взимам кола бих се спрял на тези марки . Toyota rav 4 след 2007г.  са доста готини . Audi- а6  след 2006 година също са добри кошове . А Passat  6-7  си е добро . Не виждам какъв е смисъла да се дава 15 20 палки за кола като тая кола няма да си изкара парите . Винаги човек е на минус с колите . Освен дилърите . Та по добре през 4-5 години да продавам стария кош и да купувам по добра с лека инвестиция от някой лев . И да се кефа на различно по често : )
Активен
Adolfus Magnus
PuP Форум Майстор
***

Репутация: +11/-20
Неактивен Неактивен

Публикации: 186


Профил
« Отговор #31 -: Февруари 07, 2019, 03:03:55 »

Да затваряш в кола повече от 10к в България си е пълна глупост. Нито пътища , нито горива. След 5г е дроп.

Не случайно БМВ и Мерцедеси зимата стоят в гаражите. А докато всички карат с 60 като падне малко сняг или лед аз си житкам с 90-120 без грам притеснение.
Какви глупости говориш, бе брато?! Или като всеки ден през зимата те изпреварват баварки и мерцедеси се правиш, че не ги виждаш?

Аз съм с БМВ на задно и при здрав снеговалеж отново почти никой не ме изпреварва, само аз изпреварвам, както е и през другите сезони.

Дори и да заседна някъде нали затова сте вие с quattro и подобни - да ме изтеглите. Cheesy

Иначе за това, че е добре да си вземеш една кола и да я държиш дълго време съм съгласен. Повечето хора купуват нова кола, правят я и след 2-3 години я продават доста по-евтино и всичко наново. Писвала им. Мазохисти.
Активен
CONQUISTADOR
PuP Player
PuP Форум Шампион
*******

Репутация: +84/-47
Неактивен Неактивен

Публикации: 1198



Профил
« Отговор #32 -: Февруари 07, 2019, 15:45:49 »

Всеки си хвали неговото , тва е. На мен ауди не ми харесва чак толкова , затова не карам ауди. Инс много го кефи ауди , това кара. Това кой кого изпреварва е от задволанното устройство. По морето като падне малко дъжд/сняг и се насират , не могат да тръгнат , карат с30 км , правят километрични задръствания с часове.Да ги шибам и инструкторите на ко ги учат и шофъорите.
Активен

Никога не се отказвай .
Танграта
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*******

Репутация: +228/-95
Неактивен Неактивен

Публикации: 680



Профил
« Отговор #33 -: Февруари 07, 2019, 17:13:58 »

Не е проблема в това.
Първо, на какво да ги учат като сняг няма.
Като ония лудите, дето тренирали боб слей в Ямайка.


Второ, аз разбрах, че съществуват зимни гуми (буквално и чистосърдечно), когато отидох в София с колата за 1 път зимата.
И там на кишата грам не можех да зацепя и си беше пълна пързалка.
Буквално, чувството е все едно караш ски. Без спирачка. Но с 2 тона ламарина на гърба.

При положение, че в Бургас вали сняг 1 път годишно, и дори тогава не го задържа, сериозно ли мислиш, че някой ще сложи зимни гуми?
А ако има паднал сняг и си с летни гуми, как мислиш, че колата се държи на пътя?
Ако ще и не 4х4, а 8х8 да си.

Така или иначе 4х4 помага само за набирането и тръгването.
При спиране се ползват спирачки ... и гуми!
Така че е и доста спорно колко 4х4 е "сигурна кола".
Безспорно, по-хубаво да го има, отколкото да го няма. Но на лед и сняг не ти дава грам сигурност, ако ти се налага да намаляш скоростта за да не се удариш.
За тръгване от преспи, и за качване на баири си е полза. Но това не влиза в графа "сигурност".
Иначе и мен ме кефят най-много аудитата.
Активен

Позитив чалъндж: 1 - 30 Октомври.
Правете забележки, ако споря с някой; ако се присмивам , или съм саркастичен ... Smiley
The.Spirit
PuP Hero
PuP Форум Шампион
*
*
*
*

Репутация: +240/-68
Неактивен Неактивен

Публикации: 1512



Профил
« Отговор #34 -: Февруари 07, 2019, 18:13:13 »

Зимните гуми имат голям смисъл, не само за сняг, но и за лед, киша и като цяло студен асфалт - link.

Летните гуми са направени за топъл асфалт, дъжд и по-ниско ниво на шумът - link.

Всесезонните комбинират предимствата и на двата типа - link.
Активен

Бъди Слънце!
Танграта
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*******

Репутация: +228/-95
Неактивен Неактивен

Публикации: 680



Профил
« Отговор #35 -: Февруари 07, 2019, 19:14:30 »

Ако ледът е за моя постинг, и за летните гуми и Бургас, не ми се пишеше подробно, но половината януари и февруари в бургас е +15 градуса. През останалите дни е между 5 и 10 и има 5-6 дена в годината, температурите са около 0та.
Като пояснявам, при дадени минимална и максимална за деня, в Бургас целия ден са близки до дадената максимална, заради акумулиращия ефект на морето.
За разлика от например, София, където е планински климат и сутрин си е доста студено, доста под "максималната за деня".
Освен това, Бургас е най-слънчевото летище за цяла Европа, по статистика. със рекорден брой слънчеви дни в годината.
Та не само е +15 градуса зимата, но и сухо и слънчево.
Така че ... няма студен асвалт.

Иначе, вярно, гумите помагат. С уточнението, че за лед и за сняг са различни гумите, които дават максимален резултат. Гумите, които са силни на Сняг, са слаби на лед, и обратно.
Няма такова нещо като универсална гума.


Ето температурите в Бургас за изминалия януари:
https://www.accuweather.com/en/bg/burgas/47424/january-weather/47424?monyr=1/1/2019
Активен

Позитив чалъндж: 1 - 30 Октомври.
Правете забележки, ако споря с някой; ако се присмивам , или съм саркастичен ... Smiley
btw
PuP Knight
PuP Форум Шампион
*

Репутация: +304/-31
Неактивен Неактивен

Публикации: 1111



Профил
« Отговор #36 -: Февруари 08, 2019, 00:29:51 »

Не съм чел постовете, но това е така.
Зимните гуми са за под 7 С
Летните гуми са за над 7 С
Всесезонните гуми са за... бусове и влекачи.
Разбира се от гума до гума - огромна разлика, и се различават много в различни показатели. Износване. Показатели при износвсне. И цени.
Активен
Manowar
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*

Репутация: +723/-118
Неактивен Неактивен

Публикации: 942



Профил
« Отговор #37 -: Февруари 09, 2019, 20:14:00 »

С други думи, купуваш чисто нов боклук, режеш му душата докато е гаранцията и след това го пробутваш за много хубав на някой баламурник.

За мен тази схема е перфектна, не мислиш за глупости за поддръжка и дяволи. Газ колкото може да понесе дори и малко отгоре чупи ДВГ, гаранция, чупи кутия гаранция, спира климатика гаранция, гори крушка ГАРАНЦИЯ.

Сега разгледах, че ако си купиш натокана МОДЕЛ Х плащаш по 1700 доларчета на месец за три години след това им я връщаш и взимаш новия модел. А Ако иксаш изплащаш си я цялата и я продаваш на някое Българче.

Чиста сметка.
Активен

Fortuna incepto signatur!
Танграта
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*******

Репутация: +228/-95
Неактивен Неактивен

Публикации: 680



Профил
« Отговор #38 -: Февруари 09, 2019, 22:38:05 »

Знам че не го мислиш сериозно, но само за спорта
Към сметката трябва да добавиш застраховката. Щото колата не е твоя.

Тесла Х е около 250к, вероятно без ДДС. С ДДС отива над 300к лева.
Каското ѝ е 25к на година. Т.е. 2к и кусур на месец.
Отделно всички данъци.
Към 5-6к ще стъпи сигурно общо.
Активен

Позитив чалъндж: 1 - 30 Октомври.
Правете забележки, ако споря с някой; ако се присмивам , или съм саркастичен ... Smiley
Manowar
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*

Репутация: +723/-118
Неактивен Неактивен

Публикации: 942



Профил
« Отговор #39 -: Февруари 10, 2019, 08:51:41 »

ДДС си е ДДС, него си го плащаш винаги, и една чаша вода да пиеш си плащаш данъка.
По повод застраховката,  обедил съм се, че си заслужава за си застраховаш колата.

Сега другата сметка. Сега сметнах, че на година харча по около 13, 14 киловата в перфектния случай за да карам 10 годишен таралясник. Това не включва скъпи и непредвидени ремонти. Това се явява по една хилка на месец без стойността на колата и задължителните гуми, спирачки, автомивки.

Ако дръпнем чертата от самото придобиване на боклука, на цена от 20 лева + 10 за да стане годна за каране става 43 хиляди за една година каране на 10 годишен кенеф. 43/12 = около 3600 лв на месец. Сега си представи, че за тази една година 10 годишния изморен кензеф счупи мотор или кутия. Къде отива сметката ?

Един чужденец беше казал - Не съм достатъчно богат за да карам стара кола.
Активен

Fortuna incepto signatur!
Танграта
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*******

Репутация: +228/-95
Неактивен Неактивен

Публикации: 680



Профил
« Отговор #40 -: Февруари 10, 2019, 10:40:49 »

Явно караш много. Тия 1000лв за бензин са си доста.
Бтв, една от причините аз да се двоумя каква кола да купя е, че не карам много.

По-малката теслА може да ти пасне и да ти излезе сметката.

Иначе да, един приятел взе една 5ца за 20 и сложи още 10 да я направи.
Активен

Позитив чалъндж: 1 - 30 Октомври.
Правете забележки, ако споря с някой; ако се присмивам , или съм саркастичен ... Smiley
Manowar
PuP Knight
PuP Форум Гуру
*
*

Репутация: +723/-118
Неактивен Неактивен

Публикации: 942



Профил
« Отговор #41 -: Февруари 10, 2019, 16:29:55 »

Танграта - Не е само горивната смес, хиляди глупости са. Крушки по 250 лв. Предния майстор скъсал маншоните на предните апарати с отвертката, по 400 лв на апарат, 200 лв накладки, дискове 700 лв, ремък 30 лв, обтяжна ролка 140 лв още 2-3 ролки по 20 лв, ремонт на алтернатор 210 лв, масло 8 литра по 21 лв на ДВГ антифриз  литра по 10 лв, масло за скоростна кутия 9 литра по 23 лева, масло диференциал 2 литра по 30 лв. Отворихме, за едно грозно моторче на вихровите клапи, 200 лв огледах положението, ае и тва маркуче 30 лв, айде и тая тръбичка 20 лв, почистване на EGR 50 лв, миене на колектори 70 лв. гарнитури на турбо и колектори по 15-20 лв. два предни лагера по 180 лв. окачване всяка година по 800-1000 лв. Само живееш в страх да не резне някой инжектор на таралясника, и те са по 1200 лв. 6 инжектора по 1200 лв, заспива на 7200, някоя друга гумичка гарнитурка, проверка на ГНП нов регулатор на помпата 8 000. Единия инжектор запекъл защото от десет години гори огън под него. главата долу, айде и другата нали са братчета, гарнитури, шлайф, проверка препасване клапани, гарнитури на изпускателен колектор, някой и друг хидравличен повдигач. Да сменим и веригата така и така е разчекнат мотора. и накрая кво става, пак имаш един боклук на 10 години без здраво място по себе си и си потънал с една чанта мангизи.

Полудявам направо когато някой започне да хвали нещастния си таралястник на 29 години. Наското един ми вика моята кола, колко малко гори колко е здрава как дизайна и бил актуален и щял да бъде актуален още 10 години, как щяла да надживее всичките нови джипове и лимозини, колко тухли извлачил за вилата. Викам - Копеле, не си позволявай да наричаш тоя мършляк автомобил. Направо викай хората с куката да го закачат и да се оттърваваш.


Сега гледам, че натокания Модел 3 излиза на около 900 доларчета на месец. Което кялка на 1500-1600 лв на месец. Доста примамливо. За година е 19200, 20 000 лв на година? Така и идва? Ееее, значи е за без пари. Все едно да си купиш някое грохнало БМВ от преди Христа.
Активен

Fortuna incepto signatur!
Страници: 1 2 [3]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines